Χρόνος ανάγνωσης περίπου:4 λεπτά

Η ιστορία ενός τσιμενδώματος | του Γιάννη Χατζηχρήστου



—διάλογοι υποκλαπέντες από το predator της μάντρας behind the scenes—

Κτυπάει το κινητό σε ήχο Τσαμπά πλάγιο του τύπου πω πω πω ποπ πω πω πω…

-Μπετά και πατηταί τσιμεντοκονίαι «Οι βεργούλες». Ομιλείτε με το αφεντικό, εδώ Σάκης περικαλώ.

-Καλημέρα σας κύριε Σάκη μας. Εδώ υπουργός πολιτισμού Μενδώνη. Μου έδωσε το τηλέφωνό σας ο κύριος Άδωνις Γεωργιάδης, ο υπουργός. Σας σύστησε σαν δικό μας για μια εργασία που απαιτεί διακριτικότητα, ξέρετε…

-Τι να σας πω κυρία Σενδώνη μου…

-Μενδώνη, είπα, Υπουργός Πολιτισμού!

-Whatever κυρία Σφενδόνη μου, αλλά Άδωνις και διακριτικότητα… πάλι δουλειά χωρίς άδεια οικοδομής μου βρωμάει. Δεν λέω, σωστός ο Άδωνις, όλα τα Σελήνια και το μισό Μάτι εγώ το έχτισα, να είναι καλά, φάγαμε ψωμάκι απ’ το αυθαίρετο. Αλλά οι προηγούμενοι οι κομμουνισταί οι εχθροί της επιχειρηματικότητας, τα ζόρισαν τα πράγματα. Δύσκολα ξέμπλεξα από την τελευταία δουλειά. Άδεια οικοδομής από πολεοδομία υπάρχει; Για να ξέρω και πως χρεώνω δηλαδής…

-Άδεια; Όχι, δεν καταλάβατε, τα υπάρχοντα κτίσματα δεν έχουν άδεια. Πρόκειται περί ναού και κάτω του πρέπει να καλυφθούν επειγόντως κάτι μάρτυρες.

-Πανωσήκωμα σε ναό πάνω από μάρτυρες; Άλλο πάλι τούτο, πρώτη φορά το ακούω. Αλλά αφού πρόκειται για ναό γιατί δεν βγάζετε μια αδειούλα από την Ναοδομία; Από τον Σάκη απ’ τις Βεργούλες πέστε τους, με ξέρουν, θα βγει στο τσακ μπαμ. Και κάνουμε μετά ότι θέλετε, ωραία και παστρικά. ΟΚ;

-Κλείστε, θα σας ξαναπάρω.

… … … … … … … … … … … … … … … … … …

-Ναοδομία εκεί; Εδώ υπουργός Μενδώνη.

-Ω, τα σέβη μου υπουργέ μου. Σε τι μπορεί η ταπεινώτις μου να σας φανεί χρήσιμος;

-Κοιτάξτε, πρόκειται για μια αδειοδότηση οικοδομικών εργασιών περί του Παρθενώνος στην Ακρόπολη. Ο κύριος Σάκης από τις Βεργούλες μου είπε ότι θα μπορέσετε να με εξυπηρετήσετε εκδίδοντας μια σχετική οικοδομική άδεια…

-Τι εργασίες ακριβώς θέλετε να κάνετε εκεί πάνω;

-Τίποτα σπουδαίο. Κάτι μπετά ζήτησε να ρίξουμε η Αγγελοπούλου πριν από την 25η Μαρτίου για να καλύψουμε δυο-τρεις μάρτυρες του ατυχήματος των Τεμπών και κάτι μπάζα από κάτω. Οι καλεσμένες της στο gala μετά από μια επίδειξη μόδας το καλοκαίρι θα φορούν 12ποντα και τα μπαλέτα θα δυσκολεύονται στα κατσάβραχα, λέει. Έχουμε ήδη καθυστερήσει στο project και ποιος την ακούει. Προχθές λίγο έλλειψε να εκραγεί το botox της από τις φωνές, καταλαβαίνετε…

-Κατάλαβα, πως δεν κατάλαβα. Αλλά ξέρετε ότι εμείς δεν χορηγούμε άδειες για ναούς άλλων θρησκευμάτων ή δογμάτων…

-Μήπως θα βοηθούσε που ο Παρθενών ήτο ορθόδοξος χριστιανική εκκλησία μέχρι του βομβαρδισμού του Μοροζίνη;

-Α τότε αλλάζει το πράγμα! Θα απαιτηθεί φυσικά να επιθεωρήσουμε τον ναό, να κάνουμε τις απαραίτητες προσθήκες, να προγραμματίσουμε τα Θυρανοίξια και μετά η αδειούλα όλη δική σας. Μια στιγμή να δω στο πρόγραμμα μας… υπολογίστε την για Μάρτη, βία Απρίλη του 28…

… … …

-Μου το κλείσε!

-Ποιος ήταν;

-Μάλλον πάλι κάποια φαρσέρ από την Ελληνοφρένεια που παρίστανε την Μενδώνη. Άδεια θέλει λέει για να ρίξουν τσιμέντα πάνω από κάτι σταθμάρχας στην Ακρόπολη… Ρε, πως δεν το σκεφτήκαμε εμείς αυτό για να τελειώσουμε την δουλειά του Αγίου Αυτοκράτορα Θεοδοσίου που έχωσε στην άμμο, που λέει και ο Μάκης, τους ειδωλολάτρας; Κολυμπιθρόξυλο δεν τους άφησε από μνημεία ο Μέγας. Που να είχε τότε τα δυναμίτια που έχει σήμερα ο ISIS. Αλλά τσιμέντο για να εξαφανίσουν μάρτυρες στην Ακρόπολη; Σατανικό! Τέσπα, την έστειλα, σε τα μας τώρα, τστσ…

… … … … … … … … … … … … … … …

-Κύριε Σάκη, εγώ πάλι, Μενδώνη. Δεν γίνεται τίποτα με την Ναοδομία. Χρεώστε ότι θέλετε, μπετουδάκι Μπε20 και πλέγμα της πλάκας και κοτετσόσυρμα, αν θέλετε, ρίξτε. Τιμολογείστε το σαν πατητή τσιμεντοκονία με χαλαζία με ενίσχυση τεθωρακισμένου, μου είναι αδιάφορο. Αρκεί να είναι έτοιμο στο τέλος της εβδομάδας αλλιώς ποιος ακούει την Αγγελοπούλου. Θα πούμε ότι είναι για τα ΑμΕΑ. Αλλά άδεια δεν έχει! Γίνεται;

-Του μπολιτισμού είπες κυρά Σενδώνη μου ότι είσαι;

-Ναι.

-Τότε άκου πως θα γίνει. Το βράδυ με φώτα αυτοκινήτου, για να μην μας πάρει κανένα μάτι, βάλε τσίλιες τον Θεοδωρικάκο. Ξέρει από αυτά, από τότες που έκανε αφισοκολλήσεις στο ΚΝΕ. Χρεώνω πατητή χαλαζία, ενισχυμένη, παίρνεις μπετό καθαριότητας με κοτετσόσυρμα και το συνήθως 10%. Και η μεταφορά των μαρτύρων, σταθμαρχών του ΟΣΕ και των μπάζων δικιά σου. Αλλά θέλω και διάρκειας για το Δελφινάριο! Τρελαίνομαι για Σεφερλή όλο αυτό το καλοκαίρι. Γίνεται;

-Α, αυτά που ζητάτε είναι εξωφρενικά! Άκου διάρκειας στου Σεφερλή! Για τι το περάσατε εδώ… Αφήστε το, θα πάρω το customer service της τηλεδιοίκησης του Οργανωμένου Εγκλήματος. Έχει άκρες ο Μαρινάκης εκεί και θα καθαρίσει αμέσως αν του τάξουμε ότι θα μεσολαβήσει ο κ. πρωθυπουργός να του γυρίσει ο Μπάϊντεν εκείνο το τάνκερ, τον Αχιλλέα, που συνελήφθη μεταφέρον ιρανικό από το Coast Guard. Και δεν του το γυρίζει πίσω, το κομμούνι.

Ατούτ αλέρ…

… … … … … … … … … … … … … … …

Τάδε έφη φίλος της μάντρας μέσω messanger του dark web από τον άλλο κόσμο. Ο Τσιφόρος με το όνομα, κάντε πως δεν τον ξέρετε, αφού σέρνονται και άλλες αποκαλύψεις από τις στήλες του Βήματος, απ’ όπου και αρθρογραφούσε, αν δεν γυρίσει πάραυτα ο Αχιλλέας και η ασπίδα του, είπε.

Μπονζούρ σε ήχο πλάγιο Τα Τα Τα Τα…

Γιάννης Χατζηχρήστος


Ο Γιάννης Χατζηχρήστος γεννήθηκε το 1958 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε από το Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών συμμετείχε στην υλοποίηση σύνθετων έργων πληροφορικής και επικοινωνιών στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα για πολλά χρόνια. Από οικογένειες από την μια μεριά συντηρητικών Κωνσταντινουπολιτών (από την πλευρά του πατέρα του) και μελών του ΚΚΕ/ΕΛΑΣ από την άλλη (από την πλευρά της μητέρας του), δραστηριοποιήθηκε στην Αριστερά από τα μαθητικά του χρόνια, το 1973.

Τα τελευταία χρόνια ανέπτυξε δράση για την εμπέδωση της αμεσοδημοκρατίας στην Αριστερά και την αυτοδιοίκηση. Ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη του κοινωνικού μη κρατικού τομέα της οικονομίας ως βασικού μοχλού ανάπτυξης, κυρίως στον πρωτογεννή και τον χρηματοπιστωτικό τομέα, καθώς και για την ανάπτυξη νέων μη ιεραρχικών ενεργειακών δικτύων. Τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του εστιάζονται κυρίως στην Εφαρμογή της δημοκρατίας & της Αμεσοδημοκρατίας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στον Κοινωνικό Τομέα Οικονομίας, στην Ενεργειακή Πολιτική, στις Πολιτικές Υγείας, στην Αγροτική Πολιτική καθώς και στην Πληροφορική και Παραγωγική Ανασυγκρότηση.

Έχει εκδώσει τα βιβλία:
Ανασκαφή στο μέλλον, μυθιστόρημα, Βιβλιοπωλείον της Εστίας, 2006
Το φ του φόβου, μυθιστόρημα, 2014

Σύνταξη

Η τέχνη, η επιστήμη, η γλώσσα, ο γραπτός λόγος, η παράδοση, είναι εργαλεία του πολιτισμού, που συμβάλλουν τα μέγιστα για να διαμορφωθεί μια κοινωνία, να θεσπίσει τους κώδικες και την ηθική της, να πλάσει τους όρους δημιουργίας της κοινωνικής συνείδησης, να επεξεργαστεί την αλληλεγγύη της και να φτιάξει έναν κοινωνικό ιστό, που θα διαφυλάσσει και θα προάγει την έννοια άνθρωπος.
Αναγνώσεις:66